Selvännäköinen Johanna

Ennustaja Johanna

Sain selvännäkemisen / ennustamisen lahjan jo lapsena. Aluksi en tiennyt miksi juuri minulle on annettu kykyjä. Mutta ikäni karttuessa huomasin, että taitoni ovat lahja ja minun kuuluu auttaa, opastaa ja neuvoa muita ihmisiä.

Olen ollut herkkä aistimaan asioita, jotka tulevat tapahtumaan. Asun Enontekiöllä, ja sukujuureni ovat pohjois-saamelaista tietäjäsukua. Iso-isäni oli tunnettu parantaja ja noita kuten me Lapissa sanomme. Hän jätti kykynsä äidilleni. Ja sitä kautta minulle. Saan voimaa luonnosta, tuntureista ja Inari-järvestä.

Olen empaattinen, ja erikoisuutenani on tulkita unia, unimaailmani on todella vahva sekä tulkita rakkaus ja ihmissuhdeasioita. Näen hyvin selkeitä enneunia ja asiat menevät unessa nähdyllä tavalla. Usein unet toimivat varoituksena tulevista vastoinkäymisistä. Autan mielelläni sinuakin ymmärtämään uniesi viestin. Rakkaus, raha eli talous ja työ-asiat ovat sydäntäni lähellä. Minulla on myös kaukoparannuskykyjä.

Haluan auttaa ja tukea. Meitä ei ole tarkoitettu kulkemaan yksin.

On kysymyksiä, joihin ei ole vastauksia, mutta on myös kysymyksiä, joihin saamme vastauksen, kun uskallamme esittää kysymyksen.

Terveisin, ennustaja Johanna

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

