Selvännäkijä Reea

Selvännäkijä Reea on uusi ennustajapalvelussamme. Tutustu tässä hänen esittelyynsä.

Selvännäkijä Reea

Olen keski-ikäinen nainen Etelä-Suomesta ja olen vuosia työskennellyt terveydenhuollossa. Olen vuosia tehnyt kanavointeja ja henkiset kykyni ovat auenneet lisää ja henkimaailma ja enkelit ovat ohjanneet minut myös tähän auttamistyöhön. Tämä polku on auennut minulle vähitellen.

Työskentelen enkelikanavoinnin- ja energiahoitojen parissa ja vaikka tulkitsisin kevyimmin energioin, enkelit ovat aina vahvasti mukana. Minulla on selvänäkö ja -selväkuuloisuus ja monesti toimin myös poisnukkuneiden viestin välittäjänä. Minä välitän enkeleiden -ja henkimaailman viestejä, mitä he katsovat sinun sen hetkisellä elämäntilanteessasi tärkeäksi. Monesti en itse ymmärrä asiaa, mitä minulle näytetään ja kerrotaan, mutta Sinä tiedät, mistä on kyse tai asia avautuu sinulle kyllä.

Enkeleitten viestit ovat aina kannustavia ja rohkaisevia, oli sinun tilanteesi mikä tahansa. Vaikka et itse näkisi valoa polun päässä, henkimaailma ja enkelit näkevät kyllä ja he antavat sinulle opastusta ja toivoa.

Puhelun jälkeen välitän sinulle energiahoitoa tilanteeseen tai sinulle, jos niin toivot.

Lämmöllä, Reea

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

