Ennustaja Helmi

Ennustaja Helmi

Olen lapsesta asti ymmärtänyt, että olen erilainen ja olen saanut lahjan. Näen asioita ennalta, myös tuonpuoleiset ihmiset antavat minulle viestejä henkimaailmasta. On olemassa kohtalo, johon emme voi vaikuttaa ja myös asioita mitkä ovat muutettavissa. Olen tottunut sanomaan asiat niinkuin näen, en lupaile lottovoittoa tai rakkautta, jos sitä ei ole näkyvissä. Keskustelen mielelläni elämän suunnista mihin olet matkalla, jos pohdit jotain ratkaisevaa askelta.. Onko askel pakko ottaa ja mihin se johtaa?

Katson asioita korteista ja saan myös intuitiivisia näkyjä tulevista tapahtumista. Annan myös energiaa ja voimaa ajatuksen voimalla, jotka voivat tehdä asiasta paremman tai poistaa pahaa energiaa. Ihmissuhde-, työ- ja rakkausasiat ovat minun erikoisalaani.. Olen rehellinen ja sanon suoraan mitä näen sinulle. Nimeni on Helmi ja toivon, että voin olla sinulle helmi elämän pohdintavaiheissa.

Lämmöllä, Helmi

Hej, jag är sierskan med flera års erfanhet, jag spår till dig med tarot kort, du kan fråga om din relation, kärlek, framtid, ekonomi, arbete mm.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

